به وبلاگ دانلود رایگان فول آلبوم خوش آمدید
www.BeNiFuN.blogspot.com
از بلاگ دانلود فیلم هم بازدید کنید
www.BeNiFuN-Film.blogspot.com
به زودی فروش فول آلبوم ها از طریق همین بلاگ
150 خواننده در 12 دی وی دی
با تخفیف ویژه برای افراد عضو
در صورت خرابی هرکدام از لینک ها لطفا از طریق ارسال نامه به مدیر اطلاع دهید
منتظر نظرات شما هستیم . . .

فول آلبوم ستار

آلبوم گلبانو

آخرین تلاش

اشک عاشق

چشمات

گلبانو

گلگشت

خاکی

سلام

یگانگی

گلهای غربت

اشک حسرت

نماز عشق

آلبوم ستاره بازی

فریب

پنجره

رفتی و نموندی

رمز

ستاره بازی

شب

آلبوم گلایه

عاشق خجالتی

دیگه کمتر گله کن

ای دل ای دل

گلایه

گریه

کاشکی شاه بودم

شب

یاور

آلبوم کوچه

جان شیرینم

خط بکش

خورشید خانوم

کوچه

ساقی

زندون دلتنگی

آلبوم بی عشق هرگز

عاشق میمونیم

بی عشق هرگز

بلوغ ستار

دفتر عشق

دیگه نکن گریه

عشق من

ای عاشقان

حاشا مکن

جدایی

تنها نبودی

آلبوم دلتنگی

عسل

آوازه خوان

دلتنگی

انشاالله

گرفتار

غزل

گل سنگ

منو نترسون

شکوه

زخم

آلبوم دو پرنده

آمدی

باور کن

دل شیطون

دو پرنده

قاصد عشق

گل کینه

همسفر عشق

پناه

پروانه

سرو ناز

آلبوم بزم الهه و ستار

من از روز ازل

نقش من چرا؟

رسوای زمانه

آلبوم فصل پنجم

چشم بادومی

رویا

غم مخور

سرنوشت

از سفر اومده بود

دنیای بابا

فصل پنجم

یادته

آلبوم قدم رنجه

عجب چشایی داری

عروسی

قدم رنجه

مادر

نازگلک

پیله

طلاق

یوسف کنعان

آلبوم گل گندم (ستار و مهستی)

آهو

از تو چی مونده باقی

بوی نون و بوی گندم

جونه جونم

مهمان

میکس

تنهایی و جدایی

زنگار عشق

آلبوم گل پونه

بهت

چادر نماز گل گلی

چه قشنگ عاشقی

گل پری

گل پونه

خاک

نارفیق

نم نم بارون

شازده خانوم

یک شبه

آلبوم گلهای رنگارنگ (ستار و مهستی)

بس کن

بی محبت

آلبوم همسفر

باج

گل های کاغذی

گلنار

همسفر

همزاد

خانه به دوش

مرا دریاب

موزیک

نفرین

آلبوم حکایت ۳(من و غروب و جاده)

اشک ناکامی

بنویس

گل های کاغذی

خاطره

کجا بود

مهتاب

من و غروب و جاده

می ترسم

آلبوم ارمغان (ستار و دلارام)

آی گفتی

قاصد عشق

گل کینه

هر کی به فکر خویشه

هجرت

نمیری که ما رو کشتی

پناه

سرو ناز

آلبوم اشک

افلاکی

اشک

آوازهای ستار

آواز بیاتی و ترک

آواز شوشتری

باد بهاری

کو آن شب ها

راز شمع

آلبوم بانی

از عشق مردن

دلواپسی

زندان آزادی

از عشق مردن

بانی

هوای عشق

حیدر خان

کوزه

مسلمانان

پند حافظ

یا مولا

آلبوم آوای دلدادگان (ستار و مهستی)

Track 01
Track 02

Track 03
Track 04

Track 05
Track 06
Track 07
Track 08
Track 09

Track 10
Track 11
Track 12
Track 13
Track 14
Track 15
Track 16
Track 17

آلبوم بزم بهار (ستار و مهستی)

Track 01 (ستار و مهستی)

Track 02 (ستار و مهستی)

آلبوم ایران ایران

آشتی

بی نظیر

بیگانگی

گلناز

ما را مطلب

ما رو باش

مطرب

روایت

سپید و سیاه

آلبوم مستی

بوی خوش تو

دلم تنگ اومده

من از روز ازل

غوغای ستارگان

خوشگله

مستی

نقش من چرا؟

صدای بارون

تکرار

آلبوم رقیب

عمو نوروز

ای کاش

قصه من

خاک خسته

خواستگاری

رقیب

صدای تو

تا تو رو دیدم یار

آلبوم صدای بارون

آب

عروسک

بهار من گذشته شاید

هنوز

هراس

مناجات

رفیق

سفر

صدای بارون

صدای زنگوله ها

شب ویرونی

شب و شمع

تصویر

تظیم

آلبوم شام آخر

فریب

بت شکن

فاتح

گل حسرت

کاشکی

مرثیه

شام آخر

تکیه گاه

وارث

یکی به شکل خود من

آلبوم شازده خانوم

از تو خوندن

بهار من گذشته شاید

مهر دوست

سر سپرده

صید دل

شازده خانوم

یوسف گمگشده

زنگ حساب

آلبوم تکخال

عمو زنجیر باف

عزیز دردونه

دخترم

دختر کد خدا

عید

فلسفه عشق

گذشته ها

همیشه عشق

همسرم

میکس

شناسنامه

تکخال

تلفن

آلبوم ضیافت (ستار، مهستی و آصف)

آخر زمون (مهستی)

بسوزی ای دل (ستار)

بی خوابی (آصف)

غریبه (مهستی)

تارا (ستار)

دلم اونجاست هنوز (آصف)

0 نظرات :: فول آلبوم ستار

ارسال یک نظر

فرم عضویت

فرم عضویت
نام شما :
نام کاربری :
ایمیل :
کلمه عبور :
تکرار کلمه عبور :
Powered By :JustPersian